Laptop - Co robicie z Windows

Enleth enleth w enleth.com
Nie, 28 Sie 2005, 19:57:36 CEST

Dnia niedziela 28 sierpnia 2005 19:15, Jarosław Kamper napisał:
> Bredzisz.
>
> CytujÄ™ za http://www.microsoft.com/poland/licencje/
>[...]

Ja cytowałem (merytorycznie, nie słowo w słowo) za Chipem, jakieś dwa numery z
przełomu 2004/2005, skontaktowali się z Microsoft Polska z zestawem pytań o
ilencje OEM. Albo już się coś zmieniło, albo ludzie z M$ tym z Chipa wcisnęli
bullshit, albo ew. niedokładnie pamiętam treść artykułów. Ale na 100% była
mowa o tym, że wymienić wszystko poza mobo można i sam windows nie będzie się
o to pluć, bo podczas aktywacji przypisuje się właśnie do płyty głównej - za
to po jej wymianie sÄ… problemy.

PS. Popieram wysłaną już przez kogoś prośbę o wypisanie z listy Macieja
Kozaczko.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}