Laptop - Co robicie z Windows

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 28 Sie 2005, 19:15:51 CEST

Dnia niedziela, 28 sierpnia 2005 19:16, Enleth napisał:

> Kopia systemu jest "przywiązana" do płyty głównej.
> Według OEMowej licencji którą M$ daje sprzedawcom, sprzedawanie
> Windowsa OEM z myszką nie jest legalne. Można tylko z całym zestawem,
> lub urządzeniem nieperyferyjnym (płyta główna, procesor, dysk itp.),
[...]
Bredzisz.

Cytuję za http://www.microsoft.com/poland/licencje/

"System operacyjny w wersji OEM może być rozpowszechniany albo razem z
całkowicie zmontowanym systemem komputerowym, albo z nieperyferyjnym
składnikiem sprzętu komputerowego. Termin „nieperyferyjny składnik
sprzętu komputerowego” oznacza składnik, który będzie integralną częścią
całkowicie zmontowanego systemu komputerowego, na którym zostanie
zainstalowana indywidualna licencja na oprogramowanie.
W szczególności określenie to obejmuje np.:
- pamięć,
- dyski wewnętrzne,
- myszy,
- klawiatury,