dziwna sprawa z eth0 i eth1 - Re: Re: experimental jest super!

Ryszard Mielcarek crazy w mind.one.pl
Śro, 31 Sie 2005, 11:18:43 CEST

Dnia 31 Aug 2005 10:49:21 +0200 dariusz krzempek <darek.k.fm w interia.pl>
napisał:

> A przy okazji zapytam jeszcze o taką sprawę:
> Przy instalacji miałem określić która karta sieciowa (są 2) jest
> pierwsza. Określiłem że będzie to D-Link na 8139too. Po czym
> zainstalowałem system. Po instalacji włączyłem drugą kartę sieciową
> 3Com na module 3c59x. Zrobiłem wpis w /etc/modules, /etc/modules.conf
> i /etc/modprobe.conf. Dla 8139too wpisałem alias na eth0 dla 3c59x na
> eth1. Następnie stworzyłem plik ifup-eth1. Przy próbie podniesienia
> interfejsu wszystko poszło ok ale po przeładowaniu systemu sieć już
> nie wstała. Ustaliłem że z nie wiadomych mi powodów system zamienia
> [...]

Sprawdz kolejnosc wpisania w /etc/modules.
Wg tego ktory modul pierwszy sie zaladuje - wg tego jest ustawiana
kolejnosc.

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)geeks(.)pl   |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.mif.one.pl     |