dziwna sprawa z eth0 i eth1 - Re: Re: experimental jest super!

arkadiusz.rdest@punkt.pl weed w punkt.pl
Śro, 31 Sie 2005, 11:31:54 CEST

w jakiej kolejnosci ladujesz moduly?

--
 -[ Name :Rdest Arkadiusz ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
 -[ Mail :weed(at)punkt.pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-