dziwna sprawa z eth0 i eth1 - Re: Re: experimental jest super!

Pepe pepe w apollo.pl
Śro, 31 Sie 2005, 11:35:54 CEST

On 31 Aug 2005 10:49:21 +0200
dariusz krzempek <darek.k.fm w interia.pl> wrote:

> Określiłem że będzie to D-Link na 8139too. Po czym zainstalowałem
> system. Po instalacji włączyłem drugą kartę sieciową 3Com na module
> 3c59x. Zrobiłem wpis w /etc/modules, /etc/modules.conf
> i /etc/modprobe.conf

Po co robisz wpisy w /etc/modules odnośnie kart sieciowych ? Są zbędne.
W modules.conf/modprobe.conf robisz powiązanie pomiędzy konkretnym
interfejsem i sterownikiem go obsługującym (po edycji tych plików nie
zapomnij zrobić depmod -a)

> Następnie stworzyłem plik ifup-eth1.

Jak już to ifcfg-eth1

--