LG DVDRAM GSA-4167B i nagrywanie CD-R...

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Czw, 1 Gru 2005, 01:30:06 CET

Dnia środa, 30 listopada 2005 18:38, Jarosław Kamper napisał:

> Winda jest tak inteligentna, że zawsze pisze np. x52. A jeżeli user jest
> na tyle inteligentny, że sądzi iż nagrywanie płyty x52 trwa ~5 minut, to
> są siebie warci. ;)

He, he...
Nie oceniałem prędkości nagrywania po tym co pokazuje windows bo on nie
pokazywał nic.
Pokazywał Nero i to tylko stałą cyfrę z jaką miał nagrywać...
A oceniałem po ilośc czasu zużytego na nagranie podobnej ilości danych oraz po
odgłosach nagrywarki które dość charakterystyczne były poczas nagrywania pod
linuksem... :|
i też słychac że nagrywarka inaczej kręci płyta w zalezności od tego z jaką
prędkością nagrywa. I dokładnie to samo było słychac przy k3b (cdrecord) i
tak samo było przy NeroLinux.
A oczywiście tak jak już napisałem pod Nero pod windą inaczej.

Jak masz jakiś konstruktywną podpowiedź to poproszę.
A jak tylko takie to > /dev/drzewo...
Przepraszam jeśli to było sarkastyczne albo ostre...

Pozdrawiam
Grzegorz