LG DVDRAM GSA-4167B i nagrywanie CD-R...

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 1 Gru 2005, 19:09:19 CET

Dnia czwartek, 1 grudnia 2005 01:30, Grzegorz napisał:

> He, he...
> Nie oceniałem prędkości nagrywania po tym co pokazuje windows bo on nie
> pokazywał nic.
> Pokazywał Nero i to tylko stałą cyfrę z jaką miał nagrywać...
> A oceniałem po ilośc czasu zużytego na nagranie podobnej ilości danych
> oraz po odgłosach nagrywarki które dość charakterystyczne były poczas
> nagrywania pod linuksem... :|
> i też słychac że nagrywarka inaczej kręci płyta w zalezności od tego z
> jaką prędkością nagrywa. I dokładnie to samo było słychac przy k3b
> (cdrecord) i tak samo było przy NeroLinux.
> [...]

Miałem podobny problem (nie z sarkazmem czy ostrością ;) ) -
http://www.mail-archive.com/pld-devel-pl@lists.pld-linux.org/msg04744.html

Jednak w tym tygodniu "przypadkiem" nagrywa mi normalnie - jednak po
zrezygnowaniu z opcji dev=ATAPI:0,0,0 i zastąpieniu jej dev=/dev/hdc
Może to Ci pomoże...
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>