poblem z httpd

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Pią, 2 Gru 2005, 19:48:33 CET

Zainstalowąłem sobie od nowa pld, konfigurowałem po kolei, uruchomiłem
httpd i było ładnie i pięknie do momentu aż zacząłem się bawić
kmyfirewall'em (jakaś głupia nadzieja że 2 kliknięcia i będę miał
firewalla :P ) no i....
cytuję:

----
[root w mr_momo etc]# /etc/init.d/httpd start
Uruchamianie usługi httpd.prefork..................................[
PROBLEMY ]
httpd.prefork: Could not determine the server's fully qualified domain
name, using 127.0.0.1 for ServerName
(98)Address already in use: make_sock: could not bind to address
127.0.0.1:80
no listening sockets available, shutting down
Unable to open logs
[root w mr_momo etc]#
----

Nie jestem pewien czy to przez fego firewalla bo grzebałem chyba jeszcze
gdzieś (to było jakieś 2 tygodnie temu) ale nie potrafię sobie z tym
poradzić, nawet odinstlaowałem kmyfiewwall, iptables... ręcznie
wywaliłęm z rc.d skrypty zrobione kmyfirewallem, niestety żadnej reakcji. :(
Proszę o jakieś wskazówki.