dosemu zawiesza serwer z ac

Enleth enleth w enleth.com
Pią, 2 Gru 2005, 23:18:42 CET

Dnia piątek 02 grudnia 2005 19:58, Kai napisał:
> Sprawa wygląda tak:

Siódmy przypadek o którym wiem. Jak nie ósmy.
Ewidentnie problem łat nakładanych w PLD, z czystymi kernelami nie występuje.
IMHO takie coś zasługuje na status błędu absolutnie krytycznego, nie
zdziwiłbym się gdyby znalezienie konkretnego fragmentu kodu który wiesza
karnela nie było trudne, a to w wykonaniu kogoś złośliwego byłoby zabójcze
dla niektórych (sądzę, że nawet dość wielu) maszyn z PLD.
Rzecz w tym, że na razie nie było w tej sprawie odzewu od deweloperów. Anyone?
Mogę przeprowadzić potrzebne testy, tylko żebym wiedział jakie...

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}