F**K TPSA

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 7 Gru 2005, 16:13:36 CET

On Wed, Dec 07, 2005 at 11:20:34AM +0100, Grzegorz Sójka wrote:

> Bezpieczniej w odwrotnej kolejności.
bez znaczenia.
podnosi się to w kolejności podnoszenia interfejsów, a tam domyslnie(o
ile nie wymysisz innej kolejności PRIO) eth się podnoszą przed tunelami.

no to jeszcze kilka regułek z rule ;)
i druga tablica routingu "prawdziwa".

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI