DMA dla dyskow SCSI

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Czw, 8 Gru 2005, 11:42:53 CET

Witaj PLD:!

Mam w serwerku plyte glowna na i840, ma to to wbudowany kontroler
SCSI, ktory dziala na aic7xxx (U160, 68pin).
Wszystko jest OK, dyski sa, system dziala.
Ale.. hdparm pokazuje dla dyskow (sa 2 takie same IBM 59H6926 9.1GB 72000RPM
Ultra SCSI 68-Pin (59H6816) ) transfer
tylko 10MB/s. Z tego co wiem dyski scsi slyna z szybszej pracy niz
IDE, a juz po IDE bym sie wiecej spodziewal przy tej
pojemnosci/generacji dysku. Wygooglowalem tyle ze hdparm nie mozna
stosowac dla dyskow scsi, i faktycznie nie dziala :)
Ale za nic nie moge znalesc czym przyspieszyc te dyski.. wygooglowalem
dziesiatki stron, nie wiem juz po jakim hasle szukac..
Pomozcie i powiedzcie ze jest cos co przyspieszy te dyski, a nie
zostanie mi tylko marne 10MB/s.
Pozdrawiam!

--
Pozdrowienia,