zduplikowany adres IP

lukasz lukasz w mikroplan.com.pl
Czw, 8 Gru 2005, 12:39:36 CET

Użytkownik Artur Dulęba napisał:

>Jeżeli kogoś tu winić to raczej nie GNU/Linuksa, tylko Ciebie. Winda też
>automatycznie przydziela sobie numer ip i z tego powodu chyba nie można
>jej chwalić i u systemu który tego nie robi zauważać wady.

Ok, moze jeszcze inaczej:
Serwer mial 'kiedys' numer .1. w czasie jego 'nieobecnosci',
ktos przydzielil sobie (mniejsza w jaki sposob) jego numerek.
Po powrocie serwer tego nie wykryl.

Co do mojej winy - tak, zgadzam sie,
tylko chcialbym miec narzedzie, ktore pozwoli mi wykryc to wczesniej...
:)

W sumie, to EOT. Zrobie sobie skrypt w rc.local... :)

--
Lukasz