zduplikowany adres IP

Artur Dulęba mikokrow w vp.pl
Czw, 8 Gru 2005, 21:07:05 CET

Był 8 gru 2005 (czwartek), godz 13:23:46 +0100. Wtedy Tomasz Witek napisał(a):

> Pieprzysz.

> Co zrobic jak dzwoni do ciebie klient ze cos zle dziala drukarka i nie
> da sie a czasem da sie cos wydrukowac ?
>
> Mi to zajelo 3 dni az wykumalem ze jeden z userow  zmnienia sobie ip
> zeby go nie namierzyli na ip drukarki puszcza DC++ i idze do domu.
>
> 3 dni jezdzilem do klienta zeby trafic wtedy kiedy to sie dzieje.
>
> Gdyby nie arping i dwie odpowiedzi z rozmymi mackami to bym nie wpadl na
> to.
Tego typu probemy pojawiają się chyba każdemu. Jeżeli ja pieprzę to Ty
bardzo mądrze odpowiedziałeś, że drukarka powinna zgłaszać konflikt ip.
Może powinna jeszcze niszczyć docelowy komputer. Nie ma recepty na
wszystko. Nie miałeś tutaj zbyt dużego wyboru.
I na przyszłość nie obrażaj, bo Twoja odpowiedź nie była bardziej
logiczna od mojej.

pozdrawiam
--
Artur Dulęba | gpg:0x5F938547 | rlu:305151
Olbrachcice Wielkie, 57-200, Dolny Śląsk