To musi byc RAID ?

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 8 Gru 2005, 21:16:14 CET

On Thu, Dec 08, 2005 at 08:31:50PM +0100, Michał Panasiewicz wrote:
> warto sie zainteresować bardzo wygodne (ale koniecznie mus być
> postawione na RAID-zie) , czeka juz opis do dokumentacji PLD
>
> wazny jest dobór systemu plików dla LVM dedykowanym jest xfs
ee...
reiser też można w locie zwiększać.

> aby wykorzystac jego mozliwosci (zmiane np rozmiaru wolumeny w locie)
co więcej, podobno można także zmniejszać ;) (czego na xfsie się już nie
da)

Natomiast - rozpracował ktoś może czy na lvmie da się szyfrować
volumeny?
niby jest dm-crypt, ale co dalej z tym robić - nie mam pojęcia ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI