odpłynął mi BitTorrent

marcin steć marcinek w nea.pl
Pią, 9 Gru 2005, 17:09:49 CET

Ano coś mnie podkusiło i zrobilem upgrade poldekiem torrenta 4.1.cośtam
na 4.2 (to co było w AC-ready) i przestało działać z takim objawem:

[marcinek w klaptop ~]$ bittorrent
Traceback (most recent call last):
  File "/usr/bin/bittorrent", line 30, in ?
    import gtk
  File "/usr/lib/python2.4/site-packages/gtk-2.0/gtk/__init__.py", line
37, in ?
ImportError: /usr/lib/libcairo.so.2: undefined symbol: FT_GlyphSlot_Embolden

potem na wszelki wypadek zrobiłem freshen X* bo może coś w X'ach, cairo*
bo pyszczył że to jakiś symbol z tamtąd i na wszelki wypadek py* bo
torrent jest napisany w pythonie.
Walnęło mi różnymi niespełnionymi zależnościami, spełniłem je i nadal
nic, a w zasadzi to samo. Jakieś pomysły?

marcinek