lirc na 2.6.14

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Pią, 9 Gru 2005, 15:41:11 CET

Jakub Krajniak wrote:

> grupowiczów uruchomił lirc'a na kernelu 2.6.14, moduły gdzieś znikneły
> tak jak i paczka (z jakiego speca można ją zbudować). Samodzielna
> kompilacja kończy się co prawda sukcesem ale ładowanie lirc_serial sypie
> takimi błedami:

Dla jądra 2.6.14.2 zbudowałem lirca 0.8.0pre z cvs-a (lircowego), ale
nie używam serial tylko lirc_i2c i lirc_dev dla pilota/karty Leadtek
Winfast PVR2000 - działa.

Co do pakietu/speca to dostosowany jest do kernel24 - dla 2.6 trzeba po
pierwsze wyrzucić odpowiednie BR i dla budowy modułów "sprzętowych"
(do jakiś ati itp. ) pododawać -I z asm-i386/... bo brakuje nagłówków
około irq (dla arch x86) - mam lekko rozgrzebanego speca dla 2.6, ale
jeszcze nie wszystkie moduły mi się budują, tak więc nie wrzucałem do
repo.

Aby nie niszczyć tego co jest zrobione dla kernel24 pewnie warto dać
jakiegoś bconda lub -r LINUX_2_6.

P,
Marek