przy aktualizacji POLDKA padl sam poldek

Maciek Mitura emkwadrat w poczta.onet.pl
Sob, 10 Gru 2005, 21:33:21 CET

Sat, Dec 10, 2005 at 01:16:56AM +0100, pszemaz WP napisał:

> jej panikant jestem troche chyba, zaradzilem juz z tym poprzednim
> __db.000 (skasowalem po prostu i polek smiga).
> ale mam teraz problemy z sshd wystartowaniem, oto co mam:
>
> # /etc/rc.d/init.d/sshd restart
> /usr/sbin/sshd: erro while loading shared librarier: libgssapi.so.1:
> cannot open shared object file: No such file or directory
Wydaje mi się, że tutaj też będziesz musiał zrobić symlinka, poszukaj w
/usr/lib/ biblioteki.
> Nie wiem jak w poldku przeszukiwac aby znalesc rpm odpowiedzialny za
> powyzszy brak..
u mnie wyszukanie libgssapi.so.1 nie zwraca żadnego wyniku, ale może to Ci się
przyda:
<cite>
poldek:/all-avail> rsearch -f /libgssapi.so.*/
Przeszukiwanie pakietów..........................................zrobione.
4 package(s) found:
heimdal-devel-0.7.1-1
heimdal-libs-0.7.1-1
libgssapi-0.3-2
libgssapi-devel-0.3-2
</cite>
> Z gory dziekuje za pomoc. Jestem bez sshd, a to jak bez reki :(

Maciek Mitura
gg: 915150 | jid: mitek[at]chrome.pl