patch do fglrx - jak by ktos wiedzial gdzie jest...

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Nie, 11 Gru 2005, 02:26:37 CET

W dniu kojarzonym jako niedziela, 11 grudnia 2005 02:20, osoba znana jako
Robert_Tomasik w o2.pl nastukała:
>  > Nie dalej jak w zeszlym tygodniu zbudowalem paczki z firegl na najnowsze
>  > jadro z ac-ready i nie mam zastrzezen co do dzialania.
>
>   Ja w sumie też nie, zbudowały się bez problemu, nawet się łądują moduły,
>  tylko obraz jest tak jasny i blady, że się pracować nie da.
>  Wyczytał kiedyś na forum, że jest to częsty przypadek i jest tak tylko w
> kde, w gnomie jest wszystko ok. Możliwości są więc dwie: 1- błąd w kde, 2 -
> błąd w sterach. Może ktoś już wie jak z tym sobie radzić ?

Hmm, ja moge tylko powiedziec ze u mnie jest OK...
Sprawdzone na kilku komputerach na kartach R9500 Pro i R9600XT, KDE 3.4 i 3.5,
firegl najnowsze z CVS...
Ale z tego co piszesz to szukalbym raczej w KDE.

--
Paweł Rumian