patch do fglrx - jak by ktos wiedzial gdzie jest...

Krzysztof Kaczmarek krfk w data.pl
Nie, 11 Gru 2005, 21:28:51 CET

* Robert_Tomasik w o2.pl <Robert_Tomasik w o2.pl> [2005-12-11 01:25]:
>  Ja w sumie też nie, zbudowały się bez problemu, nawet się łądują moduły,
> tylko obraz jest tak jasny i blady, że się pracować nie da.
> Wyczytał kiedyś na forum, że jest to częsty przypadek i jest tak tylko w kde,
> w gnomie jest wszystko ok. Możliwości są więc dwie: 1- błąd w kde, 2 - błąd w
> sterach. Może ktoś już wie jak z tym sobie radzić ?

Raczej błąd w sterownikach, bo mam identyczny problem pod fvwm. Gdy Xy
mam skonfigurowane w trybie dualhead, aby na TV miec niezależny obraz od
monitora, to na monitorze mam dziwnie ustawioną gammę i jasność
- w efekcie praktycznie nic nie widać na monitorze. Gdy mam wyłączone
dualhead - wszystko jest OK. Ktoś zna rozwiązanie albo wie co zrobic aby
mieć dwa niezależne obrazy bez opisanego efektu?

pozdrawiam,
Krzysiek