Mysql5.x.xaphpBB

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Nie, 11 Gru 2005, 12:06:48 CET

Cytowanie pszemaz WP <pszemaz w wp.pl>:

> Witaj PLD:!
>
> Nie wiem czy nie troszke OT ale sprobuje.
> Puscilem sobie aktualizacje calego systemu, robilem to juz z
> problemami w innym topicu niedaleko, ale wszystko juz na prostej.
> Teraz wyszedl mi problem z phpBB by przemo.
>
> SQL Error : 1054 Nieznana kolumna 'g.group_id' w on clause
>
> Wie ktos jak zmusic forum do poprawnej pracy z MySQL 5 ?

Bylo juz chyba o tym, ale ja to zrobilem tak:

includes/usercp_register.php:

musisz dodac nawiasy () za polem FROM w linijce z g.group_id, tak o:
FROM (" . GROUPS_TABLE . " g, ".USERS_TABLE." u)

I podobnie w innych plikach, ktore maja blad.