patch do fglrx - jak by ktos wiedzial gdzie jest...

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Nie, 11 Gru 2005, 13:37:49 CET

On 2005-12-11 02:26, Paweł Rumian wrote:
> Hmm, ja moge tylko powiedziec ze u mnie jest OK...
> Sprawdzone na kilku komputerach na kartach R9500 Pro i R9600XT, KDE 3.4 i 3.5,
> firegl najnowsze z CVS...

A ja się podepnę do wątku i spytam: czy wy również doświadczacie wycieku
pamięci w Xach na sterowniku fglrx?

Czym się to objawia? Otóż po około 2 dniach pamięć zajmowana u mnie
przez Xy osiąga rozmiar ponad 600 MB (mam 1 GB pamięci). Później zajmuje
sobie swapa, co skutecznie spowalnia system. Przeładowanie Xów
rozwiązuje problem, lecz po 2 dniach sytuacja się powtarza.

Dlatego właśnie od około tygodnia testuję otwarty sterownik (radeon) i
jak na razie nie stwierdzam tego problemu. Dodam, iż cały system to amd64.

--
Paweł M. Zaskórski
jid: pmz w jabberpl.org