zduplikowany adres IP

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 11 Gru 2005, 16:35:11 CET

Dnia 11-12-2005, nie o godzinie 12:59 +0100, Tomasz Witek napisał(a):

> Dobrze zrobiona robota :)
>
> Ja juz stracilem przez to prace, nie dziekuje.
> Trzeba robic tylko to co chca.
>
> A ja wszystko super pokonfigurowalem, wszystko zaczelo dzialac, userzy
> niemieli praw zeby cos zepsuc wiec wszystko zaczelo dzialac. Po pol roku
> sie okazalo ze informatyk przeciez nie jest potrzebny.

sie nie martw za góra pół roku sie wszystko zacznie równo wywalać,
tak to juz jest ze błedy zaczynaja sie gromadzic i w końcu system znowu
sie psuje non stop (jesli to windowsy to nawet szybciej) a łatanie
prowadzi tylko do tego ze błąd zaczyna być zakrywany nastepnym błedem i
tak w kółko
układ dązy do równowagi a stan dobrego działania jest akurat na skrajnej
czesci skali ;)

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl