kontroler USBI-PCI

dariusz krzempek darek.k.fm w interia.pl
Pon, 12 Gru 2005, 08:57:11 CET

Jacek Rzęsista napisał(a):

> 8xUSB?
> Niewiele ? :) Karta na PCI - to koszt rzędu 20-30zł, można też przecież
> kupić
> huba USB :)

HUB USB??
hmm... przyznam że jeszcze nie miałem z tym do czynienia.
Jak to się sprawuje? Ma ktoś? Jakieś problemy?

Darek

Szukasz pracy? Szukamy pracownikow: dziennikarzy, webmasterow,
specjalisty ds. badan, promotion managera, administratorow baz danych,
programistow Windows i wielu innych! >>> http://link.interia.pl/f18e6