zduplikowany adres IP

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 11 Gru 2005, 23:41:19 CET

Dnia 11-12-2005, nie o godzinie 22:59 +0100, Miesiu napisał(a):

> I tu sie mylisz - mam całe biuro na linuksie - przez 5 lat wywalił sie tylko
> raz - przyczyną była awaria płyty głównej.

zgadza sie tylko ze wspomniałem ze windows na koncówkach przecież:)

poza tym przy linuksie zwykle dochodzi nowa funkcjonalnosc i upgrade co
jakis czas tez jednak

system chocby nie wiem jak dobry stopniowo zawsze sie zapycha (chocby
przestrzen dyskowa) małe błedy które nie zostana szybko wychwycone moga
z czasem doprowadzic do duzych

poza tym nie zapominaj ze sie na tym troche znasz (jestes na tej
liscie :) ). a w biurze przecietnym masz przewaznie tylko klikaczy i
windows jeszcze

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl