eagle-usb z ready - działa ?

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pon, 12 Gru 2005, 15:43:40 CET

On Mon, Dec 12, 2005 at 02:08:25AM +0100, Adam Gołębiowski wrote:

> A nie można go rozszerzyć o kontroler usb na pci?
ukhm..
nie siedzę aż tak bardzo w sparcach, ale czy stare sparce(32bit!) miały
wogóle pci?
u mnie na kilkanaście sparców pci jest tylko w ultrach(sparc64)
i sparcstation z serii 1,4,5 (innych nie mam) pci ani usb tym bardziej
niet ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI