POSTFIX z poczta w katalogach domowych uzytkownikow

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Pon, 12 Gru 2005, 19:50:03 CET

> Ok, sam sobie odpowiem.. zainstalowalem solid-pop3
> a w /etc/spop3d.conf
> wpisy przerobilem na:

> MailDropName    "/home/users/%s/.Maildir"
> MailDropType    Maildir

No to mam inna ciekawoste.
Gdy nie uzywam procmaila wszystko dziala jak trzeba.
Glownie chodzi mi o to ze jak nie ma w katalogu domowym usera
".Maildir" to postfix sam go stworzy i wrzuci do niego poczte
(przydatne przy zakladaniu nowych kont dla userow).
Natomiast jak uaktywnie w main.cf:

mailbox_command = /usr/bin/procmail (uzywam do powiadomien sms o
poczcie)

poczta takze dotrze do .Maildir, ALE pod warunkiem ze .Maildir juz
jest istniejacym folderem. Gdy go nie ma, poczta wyladuje w
/var/mail/$user. Ale solid-pop3 mam juz tak skonfigurowany ze tam nie
zaglada i ma nie zagladac. Jak zmusic procmail by automatycznie
tworzyl foler $HOME/.Maildir a w nim jeszcze foldery "cur", "new" i
"tmp" ?

Pozdrawiam!

--
Pozdrowienia,