POSTFIX z poczta w katalogach domowych uzytkownikow

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 12 Gru 2005, 20:50:51 CET

On Mon, Dec 12, 2005 at 08:32:33PM +0100, Michal Abramowicz wrote:
> przy okazji, nie wysyłaj dodatkowo repla-to na swoje konto na wp.
> zakazdym razem gdy chcę coś napisać ażeby pomóc wolę iżby szło na
> pld-users-pl tylko.

no włąsnie, przez zawartosc pola Replay-to trafiłeś nie tam gdzie trzeba

pisałeś wczesniej MAILDIR=$HOME/.Maildir

a daj znak / na końcu czyli
.Maildir/

m.

wskazówka: jak chcesz ażeby procmail stworzył Katalog typu Maildir
to dajesz bla/bla/BLA/ (na końcu /)
a jak chcesz Mbox'a to bla/bla/BLA
--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa