POSTFIX z poczta w katalogach domowych uzytkownikow

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Pon, 12 Gru 2005, 23:40:54 CET

On Mon, Dec 12, 2005 at 08:32:33PM +0100, Michal Abramowicz wrote:
> przy okazji, nie wysyłaj dodatkowo repla-to na swoje konto na wp.
> zakazdym razem gdy chcę coś napisać ażeby pomóc wolę iżby szło na
> pld-users-pl tylko.

Nie wymagaj tego od innych. To jego sprawa jak ma ustawione pola.
Jestli (nawet nie wiem czy talist na to pozwala) Pszemaz wyjechalby na
wakacje i wylaczyl chwilowo odbieranie poczty z tej listy, to w
momencie zadania pytania na ta liste (bez zmiany konfigueracji list)
nie widzilaby odpowiedzi. Ustwiajac reply-to dostanie kopie.

Jesli niechcialbym zeby moja odpowiedz poszla na liste, chyba mam do
tego prawo. Jesli chcez zeby poszla na liste, zrob cc.

Starm sie uswioadomic, ze kazdy szczegol po cos jest i nie nalezy sie
az tak mocno czepiac (bez urazy).

--
best regards
q#