POSTFIX z poczta w katalogach domowych uzytkownikow

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Wto, 13 Gru 2005, 17:38:23 CET

Ok! Wreszcie rozszyfrowalem o co chodzi.
Postfix (jesli chce uzywac folderow na poczte a nie plikow) potrzebuje
3 foldery: new, cur, tmp.
Aby Procmail je z automatu stworzyl musi juz istniec folder w ktorym
maja one byc, czyli zeby poczta wyladowala w:
$HOME/.Maildir musi juz istniec .Maildir a Procmail w tym .Maildir
faktycznie w locie stworzy foldery: new, cur, tmp i w new zapisze plik
z postem.

Totez pragne zapytac gdzie znajde jakies zmienne odpowiedzialne za to
co dzieje sie przy zakladaniu kont dla usero, tak aby juz przy
zakladaniu usera w jego $Home powstal od razu folder .Maildir i ja nie
bede juz musial o tym pamietac.

--
Pozdrowienia,
 pszemaz WP