[OT] Koszulki PLD

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Wto, 13 Gru 2005, 16:13:27 CET

On Tue, Dec 13, 2005 at 08:41:11AM +0100, Tomasz Madurski wrote:

> Chyba mylisz pojecia. Nie ma to nic wspolnego z ocena co dana osoba
> potrafi a raczej jest to oznaka szacunku dla osoby z ktora rozmawiamy.

Nie rozśmieszaj mnie. Nigdy nie widziałeś akwizytora? Myślisz że zakłada
gajer bo szanuje klienta, któremu wciska towar?

Albo może widziałeś kiedyś jak ludzie w garniturach spotykają się "tak,
proszę pana", "dziękuję", "proszę" a potem za "co za debil".

Gajer jest próbą oszustwa, wymuszenia innego odbioru swojej osoby: mam
garnitur - więc jestem ważny i trzeba mnie słuchać!, albo: załóżmy
garnitury to nasi klienci będą myśleć że zrobimy im lepiej niż ci bez
garniturów!

Ocena człowieka na podstawie tego czy ma garnitur to proszenie się o
zostanie oszukanym.

--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--