udev, ALSA, hotplug i miksery

lobo@chello.pl lobo w chello.pl
Wto, 13 Gru 2005, 19:02:07 CET

On Tue, Dec 13, 2005 at 06:07:25PM +0100, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Tego się nie robi przypadkiem jedną kropką?

Tak, wiem. Nie wiem tylko w jaki sposób tu dwie kropki wstawiłem. :)

[ cięcie ]
> Wygląda to dokładnie tak jak ja sobie to wyobrażałem.

To popracuję nad tym i podeślę jak będzie w miarę przygotowane.

[cięcie]
> Właśnie to miałem na myśli. Trzeba przejrzeć, czy taki event jest i
> przetestować.
Event na pewno jest, już sprawdziłem. Tylko nie będę miał tego jak
przetestować, bo nie mam dzwięku na usb, a standardowe PCI nie jest
chyba hotplugowe ;).

Jak będzie gotowe dorobię do tego speca, i podeślę całość na devel.
Pytanie tylko jak to nazwać, alsa-udev czy udev-alsa ?

Przemysław Białek