udev, ALSA, hotplug i miksery

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Śro, 14 Gru 2005, 00:19:41 CET

lobo w chello.pl wrote:

> Tak, wiem. Nie wiem tylko w jaki sposób tu dwie kropki wstawiłem. :)

Czyli dobrze mi się wydawało. ;]

> [ cięcie ]
>
> To popracuję nad tym i podeślę jak będzie w miarę przygotowane.

Fajno. :)

> [cięcie]
> Event na pewno jest, już sprawdziłem. Tylko nie będę miał tego jak
> przetestować, bo nie mam dzwięku na usb, a standardowe PCI nie jest
> chyba hotplugowe ;).

Przetestuje to u siebie, jak za pare dni dostanę normalną kartę
dzwiękową pod USB z mikserem. (ta telewizyjna go nie ma)

> Jak będzie gotowe dorobię do tego speca, i podeślę całość na devel.
> Pytanie tylko jak to nazwać, alsa-udev czy udev-alsa ?

Speca odpuść. Albo się doda do udeva na sztywno (Fryderyk, co o tym
myślisz?) albo się wydzieli podpakiet.

--
Regards,
Jakub Piotr Cłapa