nowy apache i problem z /usr/share

Wojciech Ścisłowski wscislowski w ramiko.pl
Pon, 26 Gru 2005, 19:45:23 CET

Witam świątecznie!

Zaktualizowałem sobie apache z przyległościami do nowego dystrybucyjnego
apache-2.2.0-6
i przestało mi działać wszystko z /usr/share/...
(squirrelmail, phpMyAdmin, lstat etc.).

Przeglądarka zwraca: Error 403 Zabroniony dostęp!

Może mi ktoś obeznany z tematem pomóc przywrócić funkcjonalność tych usług?

W logach mam tylko (http/error_log)
client denied by server configuration: /usr/share/lstat
  i podobne

Nic w configach nie grzebałem jeszcze, choć widzę,że 10_httpd.conf jest
teraz 10_httpd.conf.rpmsave i zdaje się nic go nie zastąpiło...
(Tak ma teraz być?)

Zachciało mi się upgradować sprawny system szczęśliwie w pełni
zaktualizowany nie dalej jak tydzień temu :(

Pozdrawiam z nadzieją na rychłą pomoc :)
Bocian