nowy apache i problem z /usr/share

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 26 Gru 2005, 20:46:05 CET

Dnia poniedziałek, 26 grudnia 2005 19:45, Wojciech Ścisłowski napisał:
[...]
> Nic w configach nie grzebałem jeszcze, choć widzę,że 10_httpd.conf jest
> teraz 10_httpd.conf.rpmsave i zdaje się nic go nie zastąpiło...
> (Tak ma teraz być?)

Wyciągnij z httpd.conf konfiguracje dostępu do katalogów z /usr/share/... i
wklej to do /etc/httpd/apache.conf albo zostaw je w 10_httpd.conf ale
wytnij resztę (teraz siedzi to w apache.conf). Wogóle sugeruję przejrzeć
konfigurację - teraz jest ona pocięta na drobniejsze pliki zamiast jednego
dużego. Krótka chwila pracy i będzie znów działać.