nowy apache i problem z /usr/share

Wojciech Ścisłowski wscislowski w ramiko.pl
Pon, 26 Gru 2005, 21:50:58 CET

Użytkownik Łukasz Maśko napisał:

>Wyciągnij z httpd.conf konfiguracje dostępu do katalogów z /usr/share/... i
>wklej to do /etc/httpd/apache.conf albo zostaw je w 10_httpd.conf ale
>wytnij resztę (teraz siedzi to w apache.conf). Wogóle sugeruję przejrzeć
>konfigurację - teraz jest ona pocięta na drobniejsze pliki zamiast jednego
>dużego. Krótka chwila pracy i będzie znów działać.

Dzięki za pomoc!
Wprawdzie w httpd.conf nic o /usr/share nie posiadałem, miałem miast
tego linki w stylu:

@99_lstat.conf itp, a za nimi:
#Include for LinuxStat (http://lstat.sf.net)
#for Apache 2.0 with mod_perl
Alias /lstat "/usr/share/lstat"
<Directory "/usr/share/lstat">
#for execute CGI files
Options ExecCGI
# AddHandler perl-script .cgi
AddHandler cgi-script .cgi
# PerlHandler ModPerl::Registry::handler
DirectoryIndex lstat.cgi
AllowOverride AuthConfig Limit
</Directory>

Dodanie przed </Directory> linijek: