redundantny backup na dvd

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pon, 26 Gru 2005, 22:54:57 CET

Dnia poniedziałek, 26 grudnia 2005 14:26, Enleth napisał:
> A dla HDD 30 lat wygląda bardziej na górną, niż dolną granicę gwarantowanej
> żywotności, przez masę ruchomych elementów które się mogą połamać od
> wstrząsu, elektroniki którą coś może spalić, talerze wrażliwe na pole
> magnetyczne i nawet najdrobniejsze uszkodzenia mechaniczne, itd.

25 lat temu HDD miały po 10MB - dziś mają po 300GB i więcej - za 10lat a nie
30 pewnie swoje dane wszystkie zapchasz na jednym HDD.  Wg mnie pojemność HDD
rozwija się najszybciej ze wszystkich cześci komputrowych.

Ja bym kupił drugi 40GB i robił tam kopię.  Za 180zł możesz sobie kupić nówkę
80GB i trzymać 2 kopie wstecz.

Miesiu
--
Zobacz Dysk w Zegarku: