redundantny backup na dvd

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 27 Gru 2005, 08:22:56 CET

Dnia 26-12-2005, pon o godzinie 22:54 +0100, Miesiu napisał(a):

> 25 lat temu HDD miały po 10MB - dziś mają po 300GB i więcej - za 10lat a nie
> 30 pewnie swoje dane wszystkie zapchasz na jednym HDD.  Wg mnie pojemność HDD
> rozwija się najszybciej ze wszystkich cześci komputrowych.

nie zakładałbym sie patrz na dyski optyczne CD zapisywalne 600MB i
niedługo bedą powszechnie dostępne/są juz dostępne 150 GB i to w niecałe
10 lat :)

> Ja bym kupił drugi 40GB i robił tam kopię.  Za 180zł możesz sobie kupić nówkę
> 80GB i trzymać 2 kopie wstecz.

raczej trzymac nawet kilka, kilkanascie wstecz (*patrz backuppc.spec)

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl