Postgresql 8.1

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 27 Gru 2005, 21:02:29 CET

> Wrzucenie postgresa 8.1.x zamiast 8.0.x do ac-main wydaje mi się
> pomysłem niezbyt udanym. Upgrade poldkiem absolutnie się nie udaje (o
> ile w ogóle można mówić o skutecznym automatycznym upgrade) a system po
> całej operacji zostaje z jednym pakietem ze starego starego i resztą
> pakietów z nowego postgresa, który chyba cudem w ogóle się uruchamia ale
> na pewno nie chodzi bezproblemowo.

Z jednej strony pomylka, bo upgrade nawet jak sie uda, to postgres nie
wstaje. Upgrade z 8.0 do 8.1 mozna wykonac tylko w jeden sposob: dump a
potem restore. Z drugiej strony: bez tego Ac byloby jak Ra -
przestarzale w momencie wydania.

> p.s.2
> Tak wiem, że AC jeszcze nie wyszło, ale chyba wiele osób próbuje używać
> tego systemu na produkcyjnych systemach ;]

To odradzam upgrade'y na maszynach innych niz testowe: apache 2.2 i php
5.1 w wiekszosci roboczych konfiguracji stwarzaja duze problemy.

M.