montowanie kluczy USB

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Czw, 29 Gru 2005, 22:27:09 CET

> Jak działa ?
> Wkładasz klucz/dysk po usb i Ci się pokazuje ikonka urządzenia w pasku oraz
> (chyba tylko w 3.5)  okienko z zapytaniem czy chcesz zamontować.
> Działa podobnie dla flopów, CD/DVD i usb.

po upgrejdzie kde na 3.5 wsadziłem gwizdek do USB i... nic, chwila
namysłu i okaząło sie ze w fstab trzeba było naprawić linijke tego
dotyczącą, zapisąłem i momentalnie mi wyskoczyło w/w okienko (więc się
bardzo ucieszyłem bo próbuję dostosować pld do potrzeb domowników ;) ) i
problem w tym że wyskoczyło tylko raz i już nigdy więcej się nie pojawiło :/
Z płytką CD (czy też DVD, nie pamiętam) było tak samo.
Jak sprawić, żeby okienko się znów pojawiało?

(ps. nie zaznaczałem żeby powtarzał tą akcję)