Postgresql 8.1

Enleth enleth w enleth.com
Wto, 27 Gru 2005, 21:24:08 CET

Dnia wtorek 27 grudnia 2005 20:17, Kai napisał:
> p.s.
> Na szczęście akurat robiłem upgrade maszyny testowej.
>
> p.s.2
> Tak wiem, że AC jeszcze nie wyszło, ale chyba wiele osób próbuje używać
> tego systemu na produkcyjnych systemach ;]

RPM nie ma żadnego mechanizmu ostrzegania przed czymś *zanim* nastąpi
aktualizacja?
Mi to zrobiło paskudną niespodziankę, co prawda nie na produkcyjnym systemie,
ale akurat jako jedyny w okolicy posiadał na dysku potrzebną mi bazę danych.
Całe szczęście, że na laptopie miałem akurat 8.0, mogłem przekopiować szybko
pliki bazy wygenerować zrzut.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}