Problem z X11?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 27 Gru 2005, 21:49:09 CET

Dnia wtorek, 27 grudnia 2005 21:31, Liliana Ziolek napisała:
> Trudno mi powiedzieć co tu jest winne, X11 czy BMP...
> Objaw wygląda na przykład tak:
> http://lili.informatyka.org/Screenshot.png

U mnie wygląda podobnie paskudnie -
http://jack.eu.org/trash/bmp.jpg

> X11 w wersji 6.9.0-1, BMP - 0.9.7-2. Dotąd z BMP problemów nie miałam,
> a o ile pamiętam ostatnio apgrejdziłam Xy, do tego dziwnie zachowuje
> się również StickyNotes (potrafi się pojawić tylko na pierwszym
> pulpicie, na pozostałych miga i znika) więc... bardziej podejrzewam
> X11.

Zaczęło się tak kiepścić po upgrade X do 6.9. Żeby było śmieszniej,
bmp-0.9.7.1 z cvs teoretycznie nie ma z tym problemów, jednak gubi się w
nazwach plików ze spacjami i nie potrafi dodawać katalogów (ze spacjami?)
oraz coś jakby nie halo z tagami. Powrót do zepsutej playlisty było
wygodniejszym rozwiązaniem.

> Any ideas co to może być, jak naprawić? Jakieś dane dodatkowo potrzebne
> do diagnozy?

Dołączam się do pytań :)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>