Postgresql 8.1

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 28 Gru 2005, 08:36:12 CET

On Tue, Dec 27, 2005 at 10:44:31PM +0100, Marcin Król wrote:
> To jest nierealne, bo z powodu zmian w postgresie czesto dump "nie
> wchodzi" bez jego wczesniejszej, recznej modyfikacji.
i dlatego między innymi nie ma tego w rpmie ;-)

btw, u mnie po przejsciu na 8.0 odczułem niesamowity przyrost
wydajnosci, na 8.1. jeszcze nie przełażę, ale myślę o tym

pozdrówki,
m.a.
--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa