Problem ze squirellem (może też IMAP/apache) po ostatnim upgrade

Wojciech Ścisłowski wscislowski w ramiko.pl
Śro, 28 Gru 2005, 00:30:51 CET

To mi wygląda na coutier-imap-4.0.3-1
Cofnąłem SquirrelMail do 1-4.4 (podmieniłem katalog na ten z backupu) i
choć inne, jednak również pojawiły się dw błędy:

BŁĄD:
ERROR : Could not append message to INBOX.Sent.
Server responded: Error in IMAP command received by server.
BŁĄD:
ERROR : Connection dropped by imap-server.
Query: LOGOUT

Niestety analiza i rozwiązanie problemu przekracza jeszcze moje
możliwości :(
Mam nadzieję że niebawem znajdzie na to czas ktoś bardziej uświadomiony :)

Pozdrawiam!
Bocian