montowanie kluczy USB

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Sob, 31 Gru 2005, 00:47:28 CET

Dnia środa, 28 grudnia 2005 14:43, Piotr Zawadzki napisał:
> Chodzi również o obecność tablicy partycji. Na tych widzianych jako dysk
> fdisk pokazuje sensowną tablicę partycji. Na tych widzianych jako dyskietka
> pokazuje kapuchę. Ale tych jest jak widać bardzo mało (co najmniej jeden,
> który niestety posiadam). Skoro problem jest marginalny to nie warto
> inwestować w niego zbyt wiele czasu. Bardzo dziękuję za odpowiedzi.

Ja mam Actinę - tu są dwa tryby pracy - kodowana i niekodowana.  Zrobione jest
to przez trick - że pamięć podzielona jest na 2 partycje - ale widoczna tylko
jedna w zależnosci od trybu pracy - i tu jest sytuacja dość wesoła - aby się
dostać do partycji kodowanej windows wymaga podania hasła - chyba oczywiste -
za to Linux - nawet nie chce zobaczyć tej niekodowanej a tą kodowaną montuje
jak zwykły pen-drive.

I jak sens cokolwiek kodować???

Dla porównania mam mp3-playery Xonixa i tu wszystko jest normalnie - kodowanie
oznacza kodowanie.  Czyli jednak można wyprodukowac coś porządnie.

Miesiu
--
Zobacz Dysk w Zegarku:

.