via vt8251

PLD pld w interman.com.pl
Sob, 31 Gru 2005, 16:32:11 CET

Witam!

Mam pytanko, czy ktos walczyl juz z nowym chipsetem via vt8251?
Mam klienta ktory ma plyte z w/w chipsetem i dwoma dyskami SATAII.
Oczywiscie ma na tym smigac PLD, ale nie moge tego ruszyc, probowalem juz
i RescuceCD i swieze bootdyskietki z ftp i nic :-(.
Moduly scsi tez probowalem i porazka. Nie wiem moze zle szukam albo czegos
nie widze.
Jakby ktos mial jakies sugestie to bede wdzieczny.

--

pozdrawiam

jurenty

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0552-4, 2005-12-30
Przetestowano na: 2005-12-31 16:32:13