Jak skopiować plik z "dziurą" na inną maszynę?

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Śro, 2 Lut 2005, 12:46:15 CET

On Wed, Feb 02, 2005 at 12:41:26PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Hej
>
> Mam dużo plików z dziurami, które muszę przenieść na inną maszynę.
> Kopiowanie po fish'u odpadło, bo rozmiar plików jest większy od rozmiaru
> partycji docelowej (ale miejsce zajmowane przez nie jest mniejsze od
> rozmiaru partycji).
>
> Jak można przenieść takie pliki?

co to jest ta dziura?
Coś mi się kojarzy że to chyba niezapisywany ciąg zer i może powstać
przy użyciu lseek - dobrze kojarzę?

Samo polecenie 'cp' nie tworzy tych dziur?

bajcik
--
Krzysztof Garus
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/