Problemy z aRts

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 6 Lut 2005, 23:36:36 CET

Dnia 06-02-2005, nie o godzinie 23:08 +0100, Lukasz "S-K" Jarochowski
napisał(a):

> No właśnie. W sumie nie przeszkadzało mi to, że mplayera odtwarzałem z ALSA,
> tak samo xmms'a, kadu mam bez dźwięków tylko z dymkami. Ale chciałbym to
> zmienić i przesiąść się całkowicie na aRts. Chyba się da? (jasne, część
> applikacji nie będzie działać z aRtsem, to wtedy będę męczył ALSAę).
>
> Chodzi o to, że chcę wiedzieć jak to doprowadzić do stanu kiedy zwykły ZU może
> bez problemu robić niemal wszystko. (tak, robię instalacje PLD  ZU :) )

no to alsa i dmix  a arts przez to tez działa
IMHO jak na razie najlepsze rozwiazanie

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl