Programowanie z biblioteką FANN

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Czw, 10 Lut 2005, 18:43:03 CET

Robert Tomasik wrote:
> Witam użytkowników najlepszego z systemów!
>
> Potrzebuję pomocy w pewnej kwestii.
> Muszę stworzyć program wykorzystujący sieci neuronowe. Znalazłem w
> Poldku coś takiego jak biblioteka FANN. Na stronce doczytałem, że
> współpracuje ona z większością języków programowania. Ponieważ ostatni
> program napisałem ładnych kilka lat temu (turbo pascal) i to do tego w
> nielubianym obecnie przeze mnie systemie, to będę musiał swoją przygodę
> z programowaniem zacząć praktycznie od nowa.
> Czy ktoś z grupowiczów miał doczynienia z tą biblioteką?
> [...]

Polecam zastanowienie się nad Pythonem AFAIR fann ma do niego bindingsy.
Ponieważ i tak większość roboty obliczeniowej odwali za Ciebie
biblioteka, to strat na wydajności mieć nie będziesz, a w Pythonie
programuje się dużo wygodniej niż w C lub w czymkolwiek innym.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa