Kontrolery Raid

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Nie, 13 Lut 2005, 23:56:47 CET

On Sat, 12 Feb 2005, [ISO-8859-2] Paweł Gołaszewski wrote:

> Mylex.
> Bardzo drogi, ale b. dobry.

/dev/sda:
  Timing cached reads:   2560 MB in  2.00 seconds = 1279.56 MB/sec
  Timing buffered disk reads:  170 MB in  3.01 seconds =  56.39 MB/sec

2 x sata Barracuda 160 NCQ
MIRROR
Kontroler sprzetowy intela 6x sata...
04:02.0 RAID bus controller: LSI Logic / Symbios Logic MegaRAID (rev 01)
jezeli potrzebne sa jakies szczegoly to daj znac..

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz