Instalacja AC na Via Cyrix III i różne takie...

Morales morales w rssystem.pl
Wto, 15 Lut 2005, 01:38:56 CET

Myślę, że to wina płyty, a bardziej procka. Mam taki wynalazek jak Cyrix
III. Gdy instaluję, a raczej próbuję instalować to jedyny pakiet któy mi
wchodzi, to man-pages, reszta to same errory. Dysk sprawny, zresztą
sprawdzałem też na innym i wszystko w porządku. Próbowałem na SCSI, na
IDE i to samo. Debian i Slackware mi na to wchodzą, ale Mandrake i SUSE
już nie. Czy to może mieć związek z architekturą? To jedyny pomysł jaki
mi przychodzi w tej chwili do głowy.

PS
Jak już piszę, to mam jeszcze parę rzeczy.
Nie mogę uruchomić Evolution. Uruchamia się pilot, pyta o skrzynkę, ble
ble ble, aż dochodzi do strefy czasoewej. Po wybraniu wisi. Zero
komunikatów, strace pokazuje brak katalogu /usr/share/icon/default
(brakuje mi jakiejś paczki?)

Czy jest przymiarka do Liva z wyższym kernelem niż 2.6.8? Na obecnym
livie nie wstaje mi notebook. Słyszałem o problemach z acpi i
rzeczywiście wywala takie komunikaty, Ale przelatują one przez monitor
tak szybko, że nie jestem w stanie ich odczytać, do logów też dostać się
nie mogę w żaden sposób, bo system wisi. Kernel dystrybucyjny (2.6.8)
tez na tym nie chodzi, instalowałem z netu na 2.4.27, potem upgrade
odrazu do 2.6.10.

Pozdr